Specjalista ds. Performance Marketingu (Social + Wideo + Leady)
Specjalista ds. Performance Marketingu (Social + Wideo + Leady)
Ta rola odpowiada za generowanie leadów i sprzedaży online usług oraz produktów cyfrowych CM Morska.
Poszukujemy do naszego zespołu osoby z doświadczeniem w pracy z mediami społecznościowymi i marketingu internetowym. Kogoś, kto na co dzień stosuje wskaźniki marketingowe: leady, CPL, konwersje, ROAS, umie nakręcić interesujące rolki, tworzyć wywiady na YouTube, przygotować shorty, umie zastosować: hook, napisy, CTA, wdraża testy i analizuje wyniki - w skrócie: wie co to sprzedaż internetowa.
Co będziesz robić?
Przede wszystkim:
- Prowadzić kampanie marketingowe z celem lead i sprzedaż usług oraz produktów cyfrowych
- Prowadzić kampanie Meta Ads + Google Ads (optymalizacja pod koszt i jakość leada, proste lejki - landing, oferta, zapis, follow-up.
- Monitorować i analizować wyniki kampanii oraz optymalizować ich działanie,
- Przygotowywać cotygodniowe raporty - leady, CPL, konwersje, ROAS
- Monitorować działania konkurencji oraz przygotowywać raporty i analizy,
- Planować, realizować, monitorować i kontrolować projekty marketingowe,
- Tworzyć angażujący content w różnych formatach: foto, wideo, grafiki, animacje, posty na Social Media (FB, IG, TikTok, YT) dla Centrum Medycznego MORSKA,
- Samodzielnie realizować materiały wideo wraz z podstprodukcją m.in.: prowadzić, nagrywać, wywiady na kanale You Tube, materiały edukacyjne z pracownikami, relacje na SM
- Wspierać technicznie i kreatywnie zespół fizjoterapeutów zaangażowany w realizację materiałów cyfrowych – potrzebna jest Twoja komunikatywność, wiedza, umiejętności interpersonalne i sumienność
- Wdrażać strategie marketingowe dla produktów i usług branży medycznej w obszarze digital,
- Współtworzyć strategię marketingową i sprzedażową CM Morska,
Dodatkowo mile widziane:
- Tworzenie prezentacji informacyjnych na ekrany w placówkach CM MORSKA,
- Organizowanie eventów, wydarzeń i spotkań edukacyjnych i promocyjnych
- Opiekowanie się, optymalizacja i rozwijanie strony internetowej CM MORSKA,
- Tworzenie, analizowanie i korygowanie treści w różnych kanałach pod kątem SEO i AI Search,
- Prowadzenie działań budujących wysoką pozycję w Google
- Prowadzenie działań na rzecz pozyskania opinii
Jakiej osoby szukamy?
- Nastawionej na realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej firmy z branży medycznej,
- Skutecznie analizującej swoje działania marketingowe i sprzedażowe oraz ich efekty
- Z doświadczeniem w pracy w marketingu, sumiennej, uporządkowanej, dobrze organizującej swój czas i realizującej zadania terminowo.
- Potrafiącej prowadzić Social Media i znającej specyfikę platform społecznościowych oraz ich zasady reklamowe,
- Potrafiącej współpracować w zespole i angażować innych we wspólne projekty, posiadającej umiejętność skutecznej komunikacji, sprzyjającej budowaniu pozytywnych i silnych relacji w zespole (WAŻNE)
- Kreatywnej, z głową pełną pomysłów, lekkim piórem, ze zmysłem estetycznym i potrafiącej tworzyć atrakcyjne treści,
- Z doświadczeniem w tworzeniu materiałów wideo (pisanie briefów, scenariuszy, realizacja filmowa i montaż wieloelementowy),
- Potrafiącej wykonywać zdjęcia i filmy dopasowane do wizerunku firmy,
- Ze znajomością panelu Google Analytics 4 oraz narzędzi SEO (mile widziane).
Co oferujemy?
- Samodzielność w działaniu oraz możliwość wdrażania nowych pomysłów
- Wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności i doświadczenia,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub inną formę - Ty wybierasz,
- Twórczą atmosferę w zgranym, kameralnym zespole oraz jego wsparcie,
- Pracę w placówkach medycznych w centrum Gdyni, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości,
- Wsparcie w rozwoju zawodowym
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny w zakresie usług medycznych CM Morska
Jesteśmy niedużą firmą, która stale się rozwija. Ważne są dla nas dobre relacje w zespole, zaangażowanie i współpraca. Większość pracowników jest z nami od wielu lat.
Zgłoszenia przyjmujemy na adres marketing@cmmorska.pl - w tytule wiadomości proszę podać kod PM. Czekamy na aplikacje do końca stycznia 2026 roku. Wówczas będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Wraz z CV prosimy przesłać linki do swoich realizacji wraz z opisem wykonanych działań:
- 3 rolki
- 3 posty
- 1 dłuższy materiał z YouTube
- 1 przykład kampanii z podaniem celu, podjętych działań, osiągniętych wyników, wdrożonych korekt