Jeśli chcesz zmienić termin wizyty lub ją odwołać - zrób to BEZPŁATNIE do 2 dni przed wizytą. ODWOŁAJ WIZYTĘ

Pomoc w logowaniu na konto pacjenta

Konto pacjenta

  • Kto posiada utworzone konto pacjenta?

    Konta pacjentów tworzone są dla osób które korzystają z usług rehabilitacji domowej. Jeżeli odwiedzasz nas jedynie w placówkach nie masz aktywnego konta pacjetna.

  • Czy muszę logować się na konto pacjenta?

    Logowanie na konto pacjenta nie jest wymagane na żadnym etapie świadczenia naszych usług. Jest to dodatkowe udogodnienie dla naszych pacjentów dzięki któremu samodzielnie poprawisz aktualny adres świadczenia usług rehabilitacji domowej lub sprawdzisz historię zrealizowanych wizyt.

  • Jak się poprawnie zalogować?

    Podczas logowania należy wpisać numer teleofnu podany podczas pierwszego kontaktu z naszymi placówkami oraz unikatowy SMS KOD który został udostępniony podczas rejestracji w placówce lub przez pracownika rejestracji.

  • Nie znam mojego SMS KODU

    Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz swojego SMS KODU możesz poprosić pracownika rejestracji o jego ponowne udostępnienie lub skorzystać z formularza do samodzielnego wygenerowania nowego kodu. Po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymasz nowy SMS KOD w wiadomości od nas.

    Formularz wygenerowania SMS KODU